Інформація про КСВ - Чекайте Припливу
Корпоративна Соціальна Відповідальність - звучить цікаво, надумано і неординарно для пересічного українського управлінця. Ті з нас, хто володіє англійською, де-не-де та й зустріне це словосполучення в англійському варіанті на сторінках новин, на спеціалізованих економічних сторінках і т.д. Одразу можна помітити можливість для виведення нового продукту на український ринок - інформація про КСВ, тематичні семінари, тренінги, конференції .... Звичайно, це природньо, звичайно, це згідно правил ринкової економіки, і, можливо, це допоможе зробити українські компанії більш відповідальними.Проте давайте зупинимось і подумаємо - наскільки етичним є такий можливий бурхливий розвиток подій? Питання, на які наразі немає відповідей:
- Як можна проводити тренінги та організовувати конференції, якщо тренери та організатори не мали ані найменшого досвіду роботи із бізнесом?
- Чи все, що друкується на Заході у глянцевих обкладинках, вартує уваги? Хто зможе підвердити вартісність матеріалу, що доноситься до українського менеджера?
- Як гарантувати, що люди, які використовують перевагу першого на новому ринку, не узурпують ринок і не дискредитують ідею в очах потенційних споживачів (у даному випадку - компаній)?
- КСВ - у цій сфері межа між PR та правдивою інформацією, підтвердженою діями, є надзвичайно тонкою. Чи зможуть українські управлінці, які наразі перебувають у захваті від PR технологій, відсіяти зерно від полови?
- Хто зможе гарантувати, що новоявлені консультанти та спеціалісти із КСВ в Україні не нароблять помилок, поспіхом перекладаючи теорії, напрацьовані десь у Великобританії, до свого наступного тренінгу на тематику КСВ? Хто розгадуватиме загадки на кшталт "задіяння стейкхолдерів" та "менеджерські фрейморки"?

0 Comments:
Post a Comment
<< Home