Thursday, April 28, 2005

Інформація про КСВ - Чекайте Припливу

Корпоративна Соціальна Відповідальність - звучить цікаво, надумано і неординарно для пересічного українського управлінця. Ті з нас, хто володіє англійською, де-не-де та й зустріне це словосполучення в англійському варіанті на сторінках новин, на спеціалізованих економічних сторінках і т.д. Одразу можна помітити можливість для виведення нового продукту на український ринок - інформація про КСВ, тематичні семінари, тренінги, конференції .... Звичайно, це природньо, звичайно, це згідно правил ринкової економіки, і, можливо, це допоможе зробити українські компанії більш відповідальними.

Проте давайте зупинимось і подумаємо - наскільки етичним є такий можливий бурхливий розвиток подій? Питання, на які наразі немає відповідей:
  • Як можна проводити тренінги та організовувати конференції, якщо тренери та організатори не мали ані найменшого досвіду роботи із бізнесом?
  • Чи все, що друкується на Заході у глянцевих обкладинках, вартує уваги? Хто зможе підвердити вартісність матеріалу, що доноситься до українського менеджера?
  • Як гарантувати, що люди, які використовують перевагу першого на новому ринку, не узурпують ринок і не дискредитують ідею в очах потенційних споживачів (у даному випадку - компаній)?
  • КСВ - у цій сфері межа між PR та правдивою інформацією, підтвердженою діями, є надзвичайно тонкою. Чи зможуть українські управлінці, які наразі перебувають у захваті від PR технологій, відсіяти зерно від полови?
  • Хто зможе гарантувати, що новоявлені консультанти та спеціалісти із КСВ в Україні не нароблять помилок, поспіхом перекладаючи теорії, напрацьовані десь у Великобританії, до свого наступного тренінгу на тематику КСВ? Хто розгадуватиме загадки на кшталт "задіяння стейкхолдерів" та "менеджерські фрейморки"?
Цей віртуальний щоденник - не виключення. Це є спроба бути відкритим і запрошення до діалогу. Але навіть тут легко забути про етику чність висловлювань.

Певно, найцікавіше - це писати про те, що дійсно відбувається. Нещодавний приклад - стаття на уокаїнській сторінці ВВС Nike оприлюднює список усіх своїх підрядників. Власне подібні статті здатні дійсно сприяти поширенню КСВ в Україні. Але тема відповідальної роботи із постачальниками потребує окремої розмови.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home