Шляхи запровадження концепції соціальної відповідальності компаній можуть бути різними і цікаво спостерігати, яким чином ця концепція надходить в українське ділове середовище. З одного боку, все більше ПР агенцій скеровують увагу громадськості на соціальних аспектах короткострокових акцій плюс активно просувають розуміння цієї концепції як невідємної складової стратегії комунікації. З іншого боку, в Україні починає відроджуватися стратегічна доброчинність та меценанство, за якими на початку в більшості стоїть бажання окремих людей, здебільшого власниів, акціонерів та керівників. Такі великі меценатські проекти в першу чергу вказують на зміни у сприйнятті власниками/меценатами місця власної компанії у суспільстві, у зрушенні розуміння людиною речей, необхідних для суспільства. Йдеться про підвищення суспільного усвідомлення
поодинокої людини. Проте саме така людина здатна, за певних обставин, почати думати про роль власного бізнесу, цілої власної справи, у суспільстві.
Деякі приклади меценатства в Україні:
- Проект Українського Мистецького Арсеналу та залучення найбагатших українців до його фінансування
- Фінансування директором "Київпідземшляху" та страховою компанією "Кредо-класик" виставки Ніко Піросмані у Києві
- Торговий будинок НІКО став спонсором Академічного драматичного театру Франка
- Банк "Форум" профінансував найбільше мистецьке фотовидання про Київ
- Львівське відділення Нафтогазу фінансує програму допомоги дитячим будинкам, вкл. нещодавне рішення придбати цілий будинок для потреб нового дитячого будинку сімейного типу.
Подібні приклади потрібно відстежувати, адже вони здатні стати основою подальшого активного поширення інших засобів КСВ у компаніях.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home